Analýza prostředků a metod přímého prodeje – Ing. Rudolf Blábolil
Ing. Rudolf Blábolil
Bachelor's thesis
Analýza prostředků a metod přímého prodeje
The Analysis of Means and Methods of Direct Selling
Abstract:
Přímý prodej je původní a jednou z nejstarších forem marketingu. Každý z nás jsme se v běžném životě setkali s jeho prvky a prostředky. Práce se podrobně zabývá problematikou uplatňování přímého prodeje a přímým prodejem, jako takovým. Teoretická část se věnuje určení a objasnění klíčových pojmů a souvislostí. Vymezením a popsáním současných trendů přímého prodeje. Dále pak samotné podstatě přímého …moreAbstract:
The direct sale is original and one from the oldest parts of marketing. Each of us has met in his life with it. The work takes part in direct sale. Theoretical part is concentrated on key problems and clarification. Limitation and describing of today trends of the direct sale. Then to the principal of the direct sale and its forms. In the apply part with dwells with increasing of efficiency of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 10. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/zxyxd/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 10. 2011
- Supervisor: PhDr. Petr Váňa
- Reader: Ing. Miloslav Vaňák
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
International Direct Marketing of the selected company
Florian Kehrer -
Social, legal and ethical problems of the Direct Marketing
Sugandha Tikoo -
The Modern Direct Marketing in Practice
Viktoria Antalová -
Direct Marketing of the selected company
Islam Melordoyev -
Vliv direct marketingu na loajalitu zákazníků dm drogerie
Anne-Marie Volfová -
Direct Marketing (Přímá a obousměrná komunikace se zákazníkem)
Jan Šnajdr -
Direct marketing jako cesta přímého kontaktu se zákazníky ve firmě Adoz spol. s r.o.
Kateřina Škáchová -
Vliv direct marketingu na loajalitu zákazníků dm drogerie
Matyáš Štědrý