Analýza prostředků a metod přímého prodeje – Ing. Rudolf Blábolil
Ing. Rudolf Blábolil
Bakalářská práce
Analýza prostředků a metod přímého prodeje
The Analysis of Means and Methods of Direct Selling
Anotace:
Přímý prodej je původní a jednou z nejstarších forem marketingu. Každý z nás jsme se v běžném životě setkali s jeho prvky a prostředky. Práce se podrobně zabývá problematikou uplatňování přímého prodeje a přímým prodejem, jako takovým. Teoretická část se věnuje určení a objasnění klíčových pojmů a souvislostí. Vymezením a popsáním současných trendů přímého prodeje. Dále pak samotné podstatě přímého …víceAbstract:
The direct sale is original and one from the oldest parts of marketing. Each of us has met in his life with it. The work takes part in direct sale. Theoretical part is concentrated on key problems and clarification. Limitation and describing of today trends of the direct sale. Then to the principal of the direct sale and its forms. In the apply part with dwells with increasing of efficiency of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 10. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/zxyxd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 10. 2011
- Vedoucí: PhDr. Petr Váňa
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
International Direct Marketing of the selected company
Florian Kehrer -
Social, legal and ethical problems of the Direct Marketing
Sugandha Tikoo -
The Modern Direct Marketing in Practice
Viktoria Antalová -
Direct Marketing of the selected company
Islam Melordoyev -
Vliv direct marketingu na loajalitu zákazníků dm drogerie
Anne-Marie Volfová -
Direct Marketing (Přímá a obousměrná komunikace se zákazníkem)
Jan Šnajdr -
Direct marketing jako cesta přímého kontaktu se zákazníky ve firmě Adoz spol. s r.o.
Kateřina Škáchová -
Vliv direct marketingu na loajalitu zákazníků dm drogerie
Matyáš Štědrý