Ing. Rudolf Blábolil

Bakalářská práce

Analýza prostředků a metod přímého prodeje

The Analysis of Means and Methods of Direct Selling
Anotace:
Přímý prodej je původní a jednou z nejstarších forem marketingu. Každý z nás jsme se v běžném životě setkali s jeho prvky a prostředky. Práce se podrobně zabývá problematikou uplatňování přímého prodeje a přímým prodejem, jako takovým. Teoretická část se věnuje určení a objasnění klíčových pojmů a souvislostí. Vymezením a popsáním současných trendů přímého prodeje. Dále pak samotné podstatě přímého …více
Abstract:
The direct sale is original and one from the oldest parts of marketing. Each of us has met in his life with it. The work takes part in direct sale. Theoretical part is concentrated on key problems and clarification. Limitation and describing of today trends of the direct sale. Then to the principal of the direct sale and its forms. In the apply part with dwells with increasing of efficiency of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 10. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 10. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Petr Váňa
  • Oponent: Ing. Miloslav Vaňák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace