Návrhy opatření ke zvýšení spokojenosti zákazníků vybraného podniku – Martina Fričová
Martina Fričová
Bachelor's thesis
Návrhy opatření ke zvýšení spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Proposals for measures to increase customer satisfaction of choosen the company
Abstract:
Tato bakalářská práce řeší s použitím marketingového výzkumu problematiku zvýšení spokojenosti zákazníků společnosti L`Oréal Česká republika s.r.o. Výzkum byl proveden formou dotazníkového šetření, jehož cílem je navrhnout řešení, která povedou k získání nových poznatků a současných názorů respondentů na společnost. Na základě toho jsou pak navržena opatření a doporučení, která povedou ke zvýšení zákaznické …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on the increase in customer satisfaction in a business of choice. The research has been conducted via data collection using questionnaires. The aim of this research is to analyse the overall customer satisfaction and determine opportunities for brand improvement. Based on the analysis, recommendations on how to increase customer satisfaction are suggested. The theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 1. 2023
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Zdeněk Bednarčík, MBA Ph.D.
- Reader: Josef Kříž, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FRIČOVÁ, Martina. \textit{Návrhy opatření ke zvýšení spokojenosti zákazníků vybraného podniku}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2023. Available from: https://theses.cz/id/a2jq0v/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Business and Administration
Theses on a related topic
-
Využití metody focus group v marketingovém výzkumu
Lucie Šebková -
Význam a metody marketingového výzkumu v České pojišťovně
Klára Jelínková -
Využití metody Mystery Shopping při hodnocení služeb banky
Tereza Kvášová -
Využití metody Mystery Shopping při hodnocení služeb banky/pojišťovny
Tereza Míková -
Nové trendy marketingového výzkumu. Analýza metod marketingového výzkumu rezidentních zákazníků společnosti Telefónica Czech Republic, a.s.
Miroslav Běloch -
Pokročilé statistické metody v marketingovém výzkumu
Petr Sladký -
Vícerozměrné statistické metody v marketingovém průzkumu
Zuzana Němcová -
Metodologie a metody výzkumu marketingové komunikace
Kristýna Mrkvová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Mach, J.
14/1/2023
Mach, J.
14/1/2023
Mach, J.
14/1/2023