Linda Brůnová

Diplomová práce

Internetový marketing vybrané společnosti

Anotace:
Tato práce se zabývá především internetovým marketingem, jeho nástroji a následnou aplikací těchto nástrojů na vybranou společnost.Diplomová práce je rozdělena na dvě části – teoretickou a praktickou. Část teoretická se zabývá problematikou internetového marketingu, konkrétně internetovým obchodem, jeho úspěšným fungováním, a také jsou zde představeny jednotlivé nástroje, které jsou detailně rozebrány …více
Abstract:
This diploma thesis is focused on the internet marketing, tools and application of this tools to a selected company. The diploma thesis is divided into two parts – theoretical and practical. The theoretical part deals with the issues of internet marketing, especially e-shop, its successful functioning and also presents individual tools, which are analyzed in detail. The second part, the practical part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 8. 2017
Identifikátor: http://theses.cz/id/a2rem8/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 9. 2017

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Magisterský studijní program / obor:
Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku