Vzdělávání žáka s poruchou autistického spektra na 1. stupni Základní školy – Bc. Lenka Drábková
Bc. Lenka Drábková
Bakalářská práce
Vzdělávání žáka s poruchou autistického spektra na 1. stupni Základní školy
Education of a pupil with an autism spectrum disorder at the 1st stage of primary school
Anotace:
Bakalářská práce přibližuje možnosti vzdělávání žáka s poruchou autistického spektra. Zabývá se klasifikací poruch autistického spektra i jejich etiologí. Popisuje charakteristiku dětí a žáků s poruchami autistického spektra v předškolním a školním věku. V práci je uveden Legislativní rámec vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, dále Rámcový vzdělávací program základního vzdělávání …víceAbstract:
The bachelor´s thesis introduces the possibilities of educating a student with autism spectrum disorder. It deals with the classification of autism spectrum disorders and their etiology. Descripbes the characteristics of children and pupils with autism spectrum disorders in preschool and school age. The thesis presents the Legislative Framework for the Education of Pupils with Special Educational Needs …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/pbzos/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2022
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Alena Sedláčková, DiS.
- Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Speciální pedagogika se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Poruchy autistického spektra u dětí
Marek Konvička -
Poruchy autistického spektra
Kristýna Sedlářová -
Diferenciálna diagnostika poruchy autistického spektra a špecificky narušeného vývinu reči
Zuzana Ondroušková -
Poruchy autistického spektra a výživa
Jana Hofmanová -
Proces vyrovnávání se s diagnózou poruchy autistického spektra u vlastního dítěte
Šárka Chovancová -
Zastoupení české autorské pohádky ve vybraných čítankách pro 1. stupeň základní školy a její vliv na žáky 1. stupně ZŠ
Zdislava Suchomelová -
Postoje učitelů 1. stupně ZŠ na školách bez environmentální profilace k environmentální výchově na 1. stupni ZŠ
Lenka Blahynková -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová