Bc. Martina KALÍKOVÁ

Diplomová práce

Vliv globalizace na konkurenceschopnost drobného maloobchodu v ČR (v regionech)

The Globalization Influence of competitive Strenght of Small Retail Businesses in Czech Republic ( in Regions).
Anotace:
V diplomové práci jsem se zaměřila na problematikou vlivu globalizace na konkurence-schopnost maloobchodu a řízení marketingového mixu v prodejně Drogerie - Parfumerie. Jsou zde zpracovány teoretické podklady týkající se vzniku maloobchodu, marketingový mix a strategický management. V praktické části jsou postupně analyzovány jednotlivé složky marketingového mixu SWOT analýza, na základe provedených …více
Abstract:
This master thesis I have focused to problems related to globalization effect over the com-petitive strenght of retailing as well as the management of marketing mix in Drogerie {--} Parfumerie store. There are processed theoretical data with regards to retail genesis, marketing mix and stra-tegic management in this work. Practical part of this work includes gradual analysis of particular elements of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2007
Identifikátor: 6406

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2007

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KALÍKOVÁ, Martina. Vliv globalizace na konkurenceschopnost drobného maloobchodu v ČR (v regionech). Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2007

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.