Vliv globalizace na konkurenceschopnost drobného maloobchodu v ČR (v regionech) – Bc. Martina KALÍKOVÁ
Bc. Martina KALÍKOVÁ
Diplomová práce
Vliv globalizace na konkurenceschopnost drobného maloobchodu v ČR (v regionech)
The Globalization Influence of competitive Strenght of Small Retail Businesses in Czech Republic ( in Regions).
Anotace:
V diplomové práci jsem se zaměřila na problematikou vlivu globalizace na konkurence-schopnost maloobchodu a řízení marketingového mixu v prodejně Drogerie - Parfumerie. Jsou zde zpracovány teoretické podklady týkající se vzniku maloobchodu, marketingový mix a strategický management. V praktické části jsou postupně analyzovány jednotlivé složky marketingového mixu SWOT analýza, na základe provedených …víceAbstract:
This master thesis I have focused to problems related to globalization effect over the com-petitive strenght of retailing as well as the management of marketing mix in Drogerie {--} Parfumerie store. There are processed theoretical data with regards to retail genesis, marketing mix and stra-tegic management in this work. Practical part of this work includes gradual analysis of particular elements of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2007
Identifikátor:
6406
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2007
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KALÍKOVÁ, Martina. \textit{Vliv globalizace na konkurenceschopnost drobného maloobchodu v ČR (v regionech)}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/a3d5ng/.
Jak správně citovat práci
KALÍKOVÁ, Martina. Vliv globalizace na konkurenceschopnost drobného maloobchodu v ČR (v regionech). Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum péče o zákazníky v oblasti prodeje dámského prádla
Klára Doubková -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Public relations jako součást nákupního rozhodování spotřebitele
Kristina Lomova -
Zefektivnění public relations neziskové organizace
Vendula Jurečková -
Využití nástrojů Public relations ve vybrané společnosti
Veronika Krajčová -
Význam sponzoringu pro Public relations
Petr Tolar -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl