Intergenerační interakce přes sociální sítě – Bc. Tomáš KAŠPAŘÍK
Bc. Tomáš KAŠPAŘÍK
Diplomová práce
Intergenerační interakce přes sociální sítě
Intergenerational Interaction via Social Networks
Anotace:
Hlavním cílem této magisterské diplomové práce je popsat společné motivy, názory a postoje rodinných příslušníků různých věkových kategorií, kteří ke společné interakci používají sociální sítě. Konkrétně se jedná o kvalitativní výzkum prostřednictvím nestrukturovaných hloubkových rozhovorů v rodinách studentů starších 19 let. Tito studenti se svými rodiči/prarodiči komunikují skrze sociální sítě a …víceAbstract:
The main aim of this master thesis is to describe common motives, opinions and atti-tudes among family members of different age categories. These family members use social networks to interact with one another. Specifically, this qualitative research was conducted using structured in-depth interviews in the families of students older than 19 years. These students communicate with their parents via …víceKlíčová slova
Sociální síťe Facebook Instagram Skype interakce komunikace rodina děti rodiče prarodiče.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2015
Zveřejnit od: 20. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zdeněk Sloboda
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KAŠPAŘÍK, Tomáš. Intergenerační interakce přes sociální sítě. Olomouc, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia
Práce na příbuzné téma
-
Online sociální sítě jako prostředek komunikace tiskových mluvčích organizací integrovaného záchranného systému
Barbora Ficbauerová -
Sociální sítě jako prostředek online komunikace obcí
Pamela Lia Magalová -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Identita, komunikace a sociální sítě
Jan Rigó -
Sociální sítě jako trendový nástroj digitální komunikace
Michaela Lukešová -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití sociální sítě LinkedIn
Tereza Štětinová -
Vliv sociálních sítí a komunikace dopravních podniků s cestujícími
Ondřej Matěj Hrubeš -
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová
Název
Vložil
Vloženo
Práva