Marketingový mix v komerčnej banke SR - ČSOB – Mgr. Renáta Bošeľová
Mgr. Renáta Bošeľová
Bachelor's thesis
Marketingový mix v komerčnej banke SR - ČSOB
Use of marketing mix in a commercial bank
Abstract:
The analysis tools of marketing mix in ČSOB as. - Bacalárskej goal of my work was to analyze the tools of marketing mix CSOB, as, which are currently among the four largest banks in the Slovak banking market through its broad portfolio of products and services, is seeking to build a strong position and be competitive. Bacalárska work is divided into three chapters. Contains 1 graph, 4 tables. The first …moreAbstract:
30.04.2009 Analýza nástrojov marketingového mixu v spoločnosti ČSOB, a.s.. – Cieľom mojej bacalárskej práce bolo analyzovať nástroje marketingového mixu ČSOB, a.s., ktorá v súčasnosti patrí medzi štyri najväčšie banky na slovenskom bankovom trhu a prostredníctvom svojho širokého portfólia produktov a služieb sa snaží vybudovať silnú pozíciu a byť konkurencieschopná. Bacalárska práca je rozdelená do …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 6. 2009
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/xtyl6/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2009
- Supervisor: Ing. Eva Miklošiková
- Reader: doc. Ing. Pavel Ceniga, PhD.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BOŠEĽOVÁ, Renáta. \textit{Marketingový mix v komerčnej banke SR - ČSOB}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s., Banking Institute/College of Banking SK. 2009. Available from: https://theses.cz/id/a3dxe1/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKBanking Institute/College of Banking
Banking Institute/College of Banking SKBachelor programme / field:
Banking / Banking Management
Theses on a related topic
-
Využití marketingového mixu pro zlepšení konkurenceschopnosti ve společnosti Pivovar Moravský Žižkov, s. r. o.
Blanka Hostinská -
Marketing produktů ve videoherním průmyslu
Michal Lanc -
Marketing produktů ve videoherním průmyslu
Tomáš Zakucia -
Marketing produktů ve videoherním průmyslu
František Vinklárek -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Marketing luxusního produktu - služeb svatební agentury
Adéla Štanderová