Zařazení česky mluvících dětí do bilingvního prostředí mateřské školy – Bc. Markéta Valentová
Bc. Markéta Valentová
Diplomová práce
Zařazení česky mluvících dětí do bilingvního prostředí mateřské školy
The process of incorperating Czech speaking children into a bilingual kindergarten
Anotace:
Diplomová práce s názvem “Zařazení česky mluvících dětí do bilingvního prostředí mateřské školy” se zabývá analýzou komunikační schopnosti jednotlivých dětí v rámci česko-anglického vzdělávání. Dále zjišťuje, jak bilingvní vzdělávání probíhá, jaké byly využity pomůcky pro rozvoj komunikační schopnosti, a v poslední řadě zkoumá názory rodičů vůči danému vzdělávání. Práce je rozdělena do čtyř kapitol …víceAbstract:
This thesis, “The Process of Incorporating Czech Speaking Children into a Bilingual Kindergarten“ deals with the analysis of communication skills of individual children in a Czech-English environment. Then it finds out the process of bilingual education, aids for development of communication these skills and also the attitude of parents for bilingual education. The thesis is divided into four chapters …víceKlíčová slova
vzdělávání v mateřské škole bilingvní vzdělávání rozvoj komunikační schopnosti narušená komunikační schopnost bilingvismus ontogeneze dětské řeči logopedická prevence education in kindergarten bilingual education development of communication skill communicative disability bilingualism ontogeny of speech Speech therapy prevention
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 12. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ies7u/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2018
- Vedoucí: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
A Comparison Study of Preparing Kindergarten Teachers in bachelor- level teacher education programs between Czech Republic and China: Focus on the Field of Kindergarten Arts Education
Zhaohao NIAN -
Research on Refining the Kindergarten Physical Education Curriculum Underpinned by Fostering Preschoolers' Physical Literacy in China
Liqiong DUAN -
The Research on Tibetan Students' English Metalinguistic Awareness in the Context of Tibetan-Chinese Bilingual Education
Chuan WANG -
Vliv canisterapie na narušenou komunikační schopnost
Anna Rozmarinová -
Komunikační schopnost dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku
Lenka Odehnalová -
Komunikační schopnost u dětí předškolního věku
Barbora Cahlová -
Komunikační schopnost dětí s orofaciálními rozštěpy
Adéla Bischofová -
Narušená komunikační schopnost
Petra Fuksová