Nízkonákladové cestování jako současný trend cestovního ruchu – Kateřina Hrubá
Kateřina Hrubá
Bakalářská práce
Nízkonákladové cestování jako současný trend cestovního ruchu
Low-cost tourism as an up to date trend
Anotace:
Práce se zabývá nízkonákladovým cestováním jako aktuálním trendem. V teoretické části se klade důraz na představení nízkonákladového cestovního ruchu a na vysvětlení klíčových pojmů a souvisejících náležitostí. Pozornost je zaměřena především na letecké společnosti a sdílenou ekonomiku v oblasti ubytování a dopravy. Cílem práce je analýza chování nízkonákladových cestovatelů pomocí dotazníkového šetření …víceAbstract:
This thesis focuses on low-cost tourism as an up to date trend. The theoretical part presents low-cost tourism and describes the key terms. The attention is mainly paid to low-cost carriers and sharing economy in the field of accommodation and transport. The aim of this study is to investigate the behaviour of the low-cost travellers with the help of a questionnaire. Another goal is to analyse the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 10. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76339
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2019
- Vedoucí: Jan Herget
- Oponent: Kateřina Němečková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76339
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové strategie vybrané nízkonákladové letecké společnosti
Michaela Poláčková -
Analýza marketingové komunikace vybrané nízkonákladové letecké společnosti
Tereza Kalincová -
Dopad koronaviru na nízkonákladové letecké společnosti v Evropě
Valeria Beznosova -
Marketingová strategie a rozvoj nízkonákladové letecké společnosti Ryanair
Marie Soukupová -
Nízkonákladové letecké společnosti na českém trhu
Aneta MUCHOVÁ -
Marketingová strategie nízkonákladové letecké společnosti
Markéta Chaloupková -
Nízkonákladové letecké společnosti a rozvoj letecké dopravy v zemích středovýchodní Evropy: země V4 a případová studie Polska
Tomáš TROJAN -
Analýza nízkonákladových společností v letecké dopravě
Kamila Surová