Bc. Tereza Nováková

Bachelor's thesis

Marketingová strategie VŠFS, o.p.s.

Marketing strategy VŠFS, o.p.s.
Abstract:
Po roce 1989 došlo v České republice k výraznému nárůstu počtu vysokých škol. Nová vzdělávací zařízení vznikají nejen v Praze a tradičních univerzitních městech (Brno, Plzeň, Olomouc), ale nacházejí svá sídla prakticky ve všech regionech. Kromě vysokých škol veřejných a státních se objevují též vysoké školy soukromé, které jsou subjekty podnikatelského nebo neziskového sektoru. Počet vysokých škol …more
Abstract:
After 1989, the Czech Republic a significant increase in the number of higher education institutions. New educational facilities arise not only in Prague and the traditional university cities (Brno, Pilsen, Olomouc), but its headquarters are located in virtually all regions. Except state and public higher education institutions appear also private colleges, which are the subjects of the business or …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 7. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 8. 2015
  • Supervisor: PhDr. Rafik Bedretdinov, CSc.
  • Reader: PaedDr. Václav Netolický

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní