Bc. Tereza Nováková

Bakalářská práce

Marketingová strategie VŠFS, o.p.s.

Marketing strategy VŠFS, o.p.s.
Anotace:
Po roce 1989 došlo v České republice k výraznému nárůstu počtu vysokých škol. Nová vzdělávací zařízení vznikají nejen v Praze a tradičních univerzitních městech (Brno, Plzeň, Olomouc), ale nacházejí svá sídla prakticky ve všech regionech. Kromě vysokých škol veřejných a státních se objevují též vysoké školy soukromé, které jsou subjekty podnikatelského nebo neziskového sektoru. Počet vysokých škol …více
Abstract:
After 1989, the Czech Republic a significant increase in the number of higher education institutions. New educational facilities arise not only in Prague and the traditional university cities (Brno, Pilsen, Olomouc), but its headquarters are located in virtually all regions. Except state and public higher education institutions appear also private colleges, which are the subjects of the business or …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 7. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 8. 2015
  • Vedoucí: PhDr. Rafik Bedretdinov, CSc.
  • Oponent: PaedDr. Václav Netolický

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní