Marketingová strategie VŠFS, o.p.s. – Bc. Tereza Nováková
Bc. Tereza Nováková
Bakalářská práce
Marketingová strategie VŠFS, o.p.s.
Marketing strategy VŠFS, o.p.s.
Anotace:
Po roce 1989 došlo v České republice k výraznému nárůstu počtu vysokých škol. Nová vzdělávací zařízení vznikají nejen v Praze a tradičních univerzitních městech (Brno, Plzeň, Olomouc), ale nacházejí svá sídla prakticky ve všech regionech. Kromě vysokých škol veřejných a státních se objevují též vysoké školy soukromé, které jsou subjekty podnikatelského nebo neziskového sektoru. Počet vysokých škol …víceAbstract:
After 1989, the Czech Republic a significant increase in the number of higher education institutions. New educational facilities arise not only in Prague and the traditional university cities (Brno, Pilsen, Olomouc), but its headquarters are located in virtually all regions. Except state and public higher education institutions appear also private colleges, which are the subjects of the business or …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 7. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/i19bn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2015
- Vedoucí: PhDr. Rafik Bedretdinov, CSc.
- Oponent: PaedDr. Václav Netolický
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Strategický finanční plán a jeho význam pro finanční řízení podniku
Slávek Boch -
Strategický finanční plán a jeho význam pro finanční řízení podniku
Arnold Stemberg -
Rozbor současných změn forem a nástrojů finanční regulace v EU a potenciálního vlivu těchto změn na finanční stabilitu
Nadezda Domnina -
Rozbor finanční situace firmy Skanska CS a.s. za pomoci metod finanční analýzy (finanční analýza)
Alena Kalinová -
Zvýšení konkurenceschopnosti Vysoké školy finanční a správní o.p.s. pomocí event marketingu
Michaela Vaníčková -
Finanční výkazy a jejich využití pro hodnocení finanční situace firmy - porovnání požadavků na finanční výkazy nutných k dosažení úvěru nebo grantu z EU pro malou firmu
Věra Volfová -
A Comparison Study of Preparing Kindergarten Teachers in bachelor- level teacher education programs between Czech Republic and China: Focus on the Field of Kindergarten Arts Education
Zhaohao NIAN -
The adaptation of decentralized finance (Case study: decentralized finance among Prague University Students)
Marwan Ibrahim