Návrh reklamní kampaně konkrétního hotelu – Bc. Tereza Vávrová
Bc. Tereza Vávrová
Bakalářská práce
Návrh reklamní kampaně konkrétního hotelu
The Proposal of Advertising Campaigne of Special Hotel
Anotace:
Hlavním cílem mé bakalářské práce je navrhnout reklamní kampaň konkrétního hotelu. Zaměřím se na Resort Malevil. Zanalyzuji jeho současnou formu propagace, případné chyby a navrhnu cestu, která umožňuje zlepšení. Metody, které jsem použila pro výzkum byla statistická data podniku, pohovory s vedoucími jednotlivých úseků a dotazníkové šetření. Vytvořené řešení je řadou doporučení pro budoucí propagaci …víceAbstract:
The main aim of my thesis is to design an advertising campaign particular hotel. I focused on Resort Malevil. I analyzed the current form of their publicity, possible errors and suggest a path that allows improvements. The methods that I used for research was statistical data of business, interviews with the heads of individual departments and the questionnaire. The generated solution is a series of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2015
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/13043/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2015
- Vedoucí: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
- Oponent: PhDr. Jaroslav Holoubek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VÁVROVÁ, Tereza. \textit{Návrh reklamní kampaně konkrétního hotelu}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/a478yz/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Comparing the Language of Print and On-line Advertising
Kristýna Mráková -
Historický vývoj reklamy a proměny způsobů persuasivní komunikace
Aneta Strnadová -
Vývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu - historie, funkce, typy reklam a jejich psychologické působení.
Anastasiya KRUPPA -
Regulace reklamy
Veronika Nosková -
Využívání reklamy a propagace v barové praxi
Jana Radovnická -
Vliv reklamy a propagace na chování zákazníka
Luboš Příhoda -
Optimalizace a inovace personálního řízení hotelu Maximus Resort
Matěj Landsmann -
Inovativní řešení restauračního rezervačního systému v hotelu Maximus Resort
Matěj Landsmann