Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku – Denisa ŠESTÁKOVÁ
Denisa ŠESTÁKOVÁ
Bakalářská práce
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku
Customer relationship management in the selected company
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce bylo analyzovat řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku a poskytnout návrhy na její zlepšení. Pro praktickou část byl zvolen podnik PORSCHE ČESKÉ BUDĚJOVICE, který se řadí k nejvýznamnějším prodejcům v oblasti automobilového průmyslu v jižních Čechách díky profesionálnímu postoji svých zaměstnanců k zákazníkům a modernímu zázemí. Vybraný podnik se orientuje …víceAbstract:
The main aim of this thesis was to analyze the customer relationship management in the selected company and to provide suggestions for its improvement. For the practical part was chosen PORSCHE ČESKÉ BUDĚJOVICE company, which ranks to the most important dealers in the automotive industry in South Bohemia thanks to the professional attitude of its staff and excellent facilities. The selected company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Zveřejnit od: 30. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Řehoř, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠESTÁKOVÁ, Denisa. Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku. Č. Bud., 2013. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová
Název
Vložil
Vloženo
Práva