Spotřebitel a regulace reklamy na tabákové výrobky v České Republice – Eva Krestová
Eva Krestová
Bakalářská práce
Spotřebitel a regulace reklamy na tabákové výrobky v České Republice
Consumer and Tobacco Products Advertising Regulations in the Czech Republic
Anotace:
Tato bakalářská práce přináší přehled o právní regulaci reklam na tabákové výrobky v České republice. Cílem práce je zjistit informovanost spotřebitelů o regulaci reklam na tabákové výrobky. Práce je rozdělena do tří stěžejních kapitol. V první kapitole jsou vymezeny základní pojmy, jako je reklama, právní a etická regulace reklamy, tabákové výrobky a jejich právní úprava. Práce uvádí, jaký zákon je …víceAbstract:
This bachelor thesis brings overview on legal of the tobacco products advertisement regulation in the Czech Republic. The aim of the thesis is to find out whether the consumers are informed on this issue. The thesis is divided into three main chapters. The first one determines the basic terms such as advertisement, legal and ethical regulation of it, tobacco products and their legal regulation. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/107414
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2015
- Vedoucí: Pavel Godický
- Oponent: Tereza Kyselovská
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRESTOVÁ, Eva. \textit{Spotřebitel a regulace reklamy na tabákové výrobky v České Republice}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/a4i4px/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Affiliate marketing a jeho uplatnění ve specifických podmínkách České republiky
Tereza Mařánková -
Zelený marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybraném podniku
Dominika Zemanová -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Asistované zhodnocení a příprava marketingového plánu pro společnost Algotech a.s. se zaměřením na online marketing a prostředí průmyslu 4.0
Vojtěch Šimíček -
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Lenka Kučavíková -
Marketing amatérských divadel na Frenštátsku a okolí
Linda Blažková -
Is tobacco advertising ethical or unethical? A cross cultural research between Germany and Russia.
Sara Denise Wüst