Analýza marketingové komunikace regionálního projektu – Denisa Harkabusová
Denisa Harkabusová
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace regionálního projektu
Marketing Communication Analysis of a Regional Project
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je analýza marketingové komunikace regionálního projektu (SteelOva). Zaměřuje se na zjištění postojů respondentů k průvodcovským službám a jejich způsobu vyhledávání a zjištění postojů respondentů k projektu SteelOva a jejich marketingové komunikaci. Teoretická část se zaměřuje na představení pojmů z oblasti marketingové komunikace i marketingu samotného. Praktická část …víceAbstract:
The topic of this bachelor’s thesis is marketing communication analysis of a regional project (SteelOva). It focuses on investigating respondents attitudes towards guided tours and their methods of searching and also attitudes towards the project SteelOva and its marketing communication. The theoretical part introduces concepts from the field of marketing and marketing communication. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/149507
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2023
- Vedoucí: David Grendysa
- Oponent: Iveta Danysová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová