Nataliya Kiseleva

Bakalářská práce

Analýza komunikační strategie značky Swarovski

Analysis of Swarovski's communication strategy
Anotace:
Práce se zabývá posouzením komunikačního mixu na příkladu rodinné společnosti Swarovski. Práce je zaměřena především na komunikační strategii, kterou podnik využívá při oslovení svých zákazníků a při vstupu na nové trhy. Po provedení příslušných analýz, kterými je analýza hlavního konkurenta na trhu se šperky a SWOT-analýza společnosti Swarovski, budou navržena vhodná vylepšení v oblasti komunikační …více
Abstract:
The thesis deals with the assessment of the communication mix on the example of the family-driven business Swarovski. The work is mainly focused on the communication strategy that the company uses to address its customers and when entering new markets. Following the relevant analyses, which are the analysis of the main competitor on the jewellery market and the SWOT analysis of Swarovski, suitable …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 2. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 8. 2020
  • Vedoucí: Tomáš Sadílek
  • Oponent: Jitka Volfová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/81326