Analýza komunikační strategie značky Swarovski – Nataliya Kiseleva
Nataliya Kiseleva
Bachelor's thesis
Analýza komunikační strategie značky Swarovski
Analysis of Swarovski's communication strategy
Abstract:
Práce se zabývá posouzením komunikačního mixu na příkladu rodinné společnosti Swarovski. Práce je zaměřena především na komunikační strategii, kterou podnik využívá při oslovení svých zákazníků a při vstupu na nové trhy. Po provedení příslušných analýz, kterými je analýza hlavního konkurenta na trhu se šperky a SWOT-analýza společnosti Swarovski, budou navržena vhodná vylepšení v oblasti komunikační …moreAbstract:
The thesis deals with the assessment of the communication mix on the example of the family-driven business Swarovski. The work is mainly focused on the communication strategy that the company uses to address its customers and when entering new markets. Following the relevant analyses, which are the analysis of the main competitor on the jewellery market and the SWOT analysis of Swarovski, suitable …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 2. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81326
Thesis defence
- Date of defence: 27. 8. 2020
- Supervisor: Tomáš Sadílek
- Reader: Jitka Volfová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81326
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová