Nataliya Kiseleva

Bachelor's thesis

Analýza komunikační strategie značky Swarovski

Analysis of Swarovski's communication strategy
Abstract:
Práce se zabývá posouzením komunikačního mixu na příkladu rodinné společnosti Swarovski. Práce je zaměřena především na komunikační strategii, kterou podnik využívá při oslovení svých zákazníků a při vstupu na nové trhy. Po provedení příslušných analýz, kterými je analýza hlavního konkurenta na trhu se šperky a SWOT-analýza společnosti Swarovski, budou navržena vhodná vylepšení v oblasti komunikační …more
Abstract:
The thesis deals with the assessment of the communication mix on the example of the family-driven business Swarovski. The work is mainly focused on the communication strategy that the company uses to address its customers and when entering new markets. Following the relevant analyses, which are the analysis of the main competitor on the jewellery market and the SWOT analysis of Swarovski, suitable …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 2. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 8. 2020
  • Supervisor: Tomáš Sadílek
  • Reader: Jitka Volfová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/81326