Analýza komunikační strategie značky Swarovski – Nataliya Kiseleva
Nataliya Kiseleva
Bakalářská práce
Analýza komunikační strategie značky Swarovski
Analysis of Swarovski's communication strategy
Anotace:
Práce se zabývá posouzením komunikačního mixu na příkladu rodinné společnosti Swarovski. Práce je zaměřena především na komunikační strategii, kterou podnik využívá při oslovení svých zákazníků a při vstupu na nové trhy. Po provedení příslušných analýz, kterými je analýza hlavního konkurenta na trhu se šperky a SWOT-analýza společnosti Swarovski, budou navržena vhodná vylepšení v oblasti komunikační …víceAbstract:
The thesis deals with the assessment of the communication mix on the example of the family-driven business Swarovski. The work is mainly focused on the communication strategy that the company uses to address its customers and when entering new markets. Following the relevant analyses, which are the analysis of the main competitor on the jewellery market and the SWOT analysis of Swarovski, suitable …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 2. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81326
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2020
- Vedoucí: Tomáš Sadílek
- Oponent: Jitka Volfová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81326
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová