Využití internetového marketingu českými bankami – Jan Holek
Jan Holek
Bachelor's thesis
Využití internetového marketingu českými bankami
Utilization of Internet Marketing by Czech Banks
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou využití internetového marketingu českými bankami. Analýza byla prováděna na velkých českých bankách. Cílem této práce je analýza využití internetové marketingové komunikace společnosti UniCredit Bank k získání nových zákazníků, udržení stávajících a vybudování image ve srovnání s ostatními velkými bankami (Česká spořitelna, Komerční banka a ČSOB). Práce je rozdělena …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with analysis of the the using internet marketing by Czech banks. The analysis was performed on a large Czech banks. The aim of this study is to analyze the use of internet marketing communication by UniCredit Bank to acquire new customers, retain existing ones and build image in comparison with other large banks (Česká spořitelna, Komerční banka and ČSOB). The thesis is …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/113016
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2016
- Vedúci: Vojtěch Klézl
- Oponent: Pavlína Pawlasová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová