Neuromarketing: Conceptualization of neuromarketing usage in marketing process – Kamila Janečková
Kamila Janečková
Master's thesis
Neuromarketing: Conceptualization of neuromarketing usage in marketing process
Neuromarketing: Conceptualization of neuromarketing usage in marketing process
Abstract:
Neuroscience je nová vědecká disciplína studující lidskou nervovou soustavu a mozek, a jejím cílem je mimo jiné zjistit, jak probíhá rozhodovací a motivační proces člověka. Jedním z oborů této vědy je neuromarketing, který začíná být stále více využíván jako metodologie marketingového výzkumu, která tvrdí, že umí odhalit to, co si lidé opravdy myslí, a nejen to, co tvrdí. Ohledně této metodologie stále …moreAbstract:
Neuroscience is a new scientific discipline studying people's nervous system and brain, and among other things discovering how they decide and what motivates them. One of the branches of this study is neuromarketing which becomes to be increasingly used as a marketing research methodology which claims to reveal what people really think not only what they declare. There are still many question marks …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 10. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/34504
Thesis defence
- Date of defence: 30. 1. 2013
- Supervisor: Petr Král
- Reader: Miroslav Karlíček
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/34504
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / International Management
Theses on a related topic
-
Marketingový proces obchodnej spločnosti
Renata Gräffingerová -
Proces marketingového manažmentu v malých a stredných podnikoch
Ľuboš Bittner -
Marketingová komunikace a její vliv na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Barbora ONDEROVÁ -
Proces digitalizace v marketingové komunikaci internetového bankovnictví
Andrea Uskokovičová -
Strategický marketingový proces
Klaudia Lisoňková -
Proces marketingového plánování podniku a formulace změn marketingového plánu
Ladislav Tesařík -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová