Filmový cestovní ruch jako faktor regionálního rozvoje – Martin Horák
Martin Horák
Master's thesis
Filmový cestovní ruch jako faktor regionálního rozvoje
Film Tourism as a Factor of Regional Development
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá filmovým cestovním ruchem. Práce je rozdělena do dvou částí ? na část teoretickou a praktickou. První polovina teoretické části vychází zejména ze zahraniční literatury, přičemž je zde definován pojem filmový cestovní ruch, uvedena his-torie, základní formy, dopady a nástroje podpory tohoto novodobého fenoménu. Druhá polovina teoretické části je zaměřena na právní a institucionální …moreAbstract:
This diploma thesis deals with film tourism. The work is divided into two parts - theoretical and practical. The first half of the theoretical section is primarily based on foreign literature, and it defines the concept of film tourism, given the history, basic forms, effects and instruments support of this new phenomenon. The second half of the theoretical part is focused on the legal and institutional …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2013
Accessible from:: 2. 5. 2013
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Horák, Martin. Filmový cestovní ruch jako faktor regionálního rozvoje. Zlín, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economic Policy and Administration / Public Sector Administration and Regional Development
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie organizace destinačního managementu ve spolkové zemi Burgenland
Veronika Nesvadbová -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Irsko)
Barbora Ondrůšková -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Graubünden)
Patrícia Cudzišová -
Marketingová organizace Prague City Tourism a její podíl na rozvoji cestovního ruchu v Praze
Anastasiia Lukiianchuk -
Branding organizace destinačního marketingu
Zbyněk HLOUS -
Využití principu 3E pro hodnocení výkonnosti organizace destinačního managementu
Dominika Charvátová -
Filmový cestovní ruch jako nástroj regionálního rozvoje Karlovarského kraje
Štěpánka Vostracká -
Filmový cestovní ruch v České republice, zaměřený na Karlovarský, Jihočeský a Středočeský kraj.
Klára Kudrličková