Filmový cestovní ruch jako faktor regionálního rozvoje – Martin Horák
Martin Horák
Diplomová práce
Filmový cestovní ruch jako faktor regionálního rozvoje
Film Tourism as a Factor of Regional Development
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá filmovým cestovním ruchem. Práce je rozdělena do dvou částí ? na část teoretickou a praktickou. První polovina teoretické části vychází zejména ze zahraniční literatury, přičemž je zde definován pojem filmový cestovní ruch, uvedena his-torie, základní formy, dopady a nástroje podpory tohoto novodobého fenoménu. Druhá polovina teoretické části je zaměřena na právní a institucionální …víceAbstract:
This diploma thesis deals with film tourism. The work is divided into two parts - theoretical and practical. The first half of the theoretical section is primarily based on foreign literature, and it defines the concept of film tourism, given the history, basic forms, effects and instruments support of this new phenomenon. The second half of the theoretical part is focused on the legal and institutional …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2013
Zveřejnit od: 2. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Horák, Martin. Filmový cestovní ruch jako faktor regionálního rozvoje. Zlín, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie organizace destinačního managementu ve spolkové zemi Burgenland
Veronika Nesvadbová -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Irsko)
Barbora Ondrůšková -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Graubünden)
Patrícia Cudzišová -
Marketingová organizace Prague City Tourism a její podíl na rozvoji cestovního ruchu v Praze
Anastasiia Lukiianchuk -
Branding organizace destinačního marketingu
Zbyněk HLOUS -
Využití principu 3E pro hodnocení výkonnosti organizace destinačního managementu
Dominika Charvátová -
Filmový cestovní ruch jako nástroj regionálního rozvoje Karlovarského kraje
Štěpánka Vostracká -
Filmový cestovní ruch v České republice, zaměřený na Karlovarský, Jihočeský a Středočeský kraj.
Klára Kudrličková