Zhodnocení produktů fair trade a možnosti jejich prodeje v Ruské federaci – Milan Kalců
Milan Kalců
Bakalářská práce
Zhodnocení produktů fair trade a možnosti jejich prodeje v Ruské federaci
Appraisal of fair trade products and its sale opportunity in Russian Federation
Anotace:
Práce se zabývá zhodnocením produktů fair trade a možností jejich prodeje v Ruské federaci. Cílem práce je vymezit koncept obchodování fair trade a jeho podíl v mezinárodním obchodě, charakterizovat specifické vlastnosti produktů fair trade a zhodnotit možnost uplatnění fair trade výrobků v Rusku. Pro dosažení cíle práce je využita marketingová analýza 4P, ve které jsou zkoumány specifické vlastnosti …víceAbstract:
The bachelor’s thesis is dedicated to the appraisal of fair trade products and its sale opportunity in Russian Federation. The aim of the thesis is to define the concept of fair trade business and its participation in international trade, provide the characteristics of the fair trade products‘ specificities and evaluate the business potential of fair trade products in Russia. For the aim achievement …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 2. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72540
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2018
- Vedoucí: Alexej Sato
- Oponent: Vilém Kunz
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72540
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing na sociálních sítích vybraných firem segmentu MSP
Káčerová Káčerová -
Analysis of Fair Trade coffee market in the Czech Republic
Edita Svitáková -
Estimation of Apple Inc. stock fair value
Anastassiya Shamshurina -
Consumer Behavior on Fair Trade Products in Turkish Market
Burak Tuna -
Chování spotřebitele na trhu s Fair Trade produkty
Lucie Zobačová -
Chování spotřebitele na českém trhu zaměřené na Fair trade produkty
Eliška Svárovská -
Vstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trh
Filip Švabovský -
Pracovní trh České republiky v kontextu zahraniční pracovní síly (Pracovní trh zahraničních osob v ČR)
Luboš Zíka