JieOu Huang

Bachelor's thesis

Social CRM a nástroje Social CRM

Social CRM and Social CRM tools
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýza nástrojů Social CRM. V teoretické části jsem uváděl definici CRM, Social CRM a nástroje Social CRM. V praktické část je provedena prostřednictvím dotazníkového šetření mezi internetovými obchody na českém trhu. Cílem je zjistit, jak jednotlivé firmy na českém trhu vnímají Social CRM a jaké nástroje Social CRM využívají. V závěru práce je provedeno porovnání využívání …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the Social CRM method and analysis of Social CRM tools. In the theoretical part I presented the definition of CRM, Social CRM, and Social CRM tools. The practical part is conducted through a questionnaire survey among online stores on the Czech market. The aim is to find out how individual companies on the Czech market perceive Social CRM and what tools they use on Social …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 6. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 8. 2021
  • Supervisor: Josef Basl
  • Reader: Jana Fortinová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/84431