Webová prezentace společnosti Českomoravský cement a možnosti jejího využití pro komunikaci se zákazníky – Bc. Filip Příkopa
Bc. Filip Příkopa
Diplomová práce
Webová prezentace společnosti Českomoravský cement a možnosti jejího využití pro komunikaci se zákazníky
Web presentation of company Českomoravský cement and possibilities of its use in communication with customers
Anotace:
Tento text je určen lidem s alespoň základními znalostmi marketingu. Pojednává o využitelnosti webových stránek v komunikaci se zákazníky. Obsahuje informace o tom, jak pracují internetové vyhledávače, o copywritingu, o reklamě na Internetu, o sociálních sítích, internetovém PR a direkt marketingu. Praktická část popisuje, jak využívá své webové stránky v komunikaci se zákazníky konkrétní firma.Abstract:
This text is intended for people with at least basic knowledge of marketing. It tells about the usage of web pages in communiation with customers. It contains information about how Internet search engines work, about copywriting, social network, PR on Internet and about Internet direkt marketing. The practical part focuses on how a real company uses its web pages to communicate with customers.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/q5rw5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PŘÍKOPA, Filip. \textit{Webová prezentace společnosti Českomoravský cement a možnosti jejího využití pro komunikaci se zákazníky}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/a65i7b/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Virální marketing optikou teorie nových médií
Barbora Kašparová -
Internetový marketing společnosti Profizoo s.r.o.
Jana Macasová -
Webové stránky a sociální sítě jako nástroj marketingu v gastronomickém podniku
Filip Matěj -
Imaginativní geografie v české společnosti: Komunikace o evropské migrační krizi ve virtuálním prostoru sociální sítě
Pavel Doboš -
Obecní webové stránky založené na principu sociální sítě
Jan Vostal -
Ekonomický model sociální sítě Facebook
Khrystyna Kushnir -
Kariérní stránky a sociální sítě firem
Jana Bartůňková