Bc. Filip Příkopa

Diplomová práce

Webová prezentace společnosti Českomoravský cement a možnosti jejího využití pro komunikaci se zákazníky

Web presentation of company Českomoravský cement and possibilities of its use in communication with customers
Anotace:
Tento text je určen lidem s alespoň základními znalostmi marketingu. Pojednává o využitelnosti webových stránek v komunikaci se zákazníky. Obsahuje informace o tom, jak pracují internetové vyhledávače, o copywritingu, o reklamě na Internetu, o sociálních sítích, internetovém PR a direkt marketingu. Praktická část popisuje, jak využívá své webové stránky v komunikaci se zákazníky konkrétní firma.
Abstract:
This text is intended for people with at least basic knowledge of marketing. It tells about the usage of web pages in communiation with customers. It contains information about how Internet search engines work, about copywriting, social network, PR on Internet and about Internet direkt marketing. The practical part focuses on how a real company uses its web pages to communicate with customers.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2012
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: Ing. Miloslav Šašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní