Vývoj billboardové reklamy v ČR po roce 1990 – Ing. Jitka Hnízdilová
Ing. Jitka Hnízdilová
Bakalářská práce
Vývoj billboardové reklamy v ČR po roce 1990
The Development of Billboard Advertising in the Czech Republic after the Year 1990
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je určit význam billboardové reklamy v podmínkách České republiky. Billboardy jsou součástí našeho života. Vidíme je na každém kroku. Slouží k propagaci firmy a jejího výrobku či služby. Jsou velmi významným médiem dnešní doby. Tato práce je zaměřena na samotný vývoj billboardové reklamy, na způsoby měření její účinnosti a výzkum. Dále je věnována pozornost novým druhům …víceAbstract:
The objective of the bachelor’s thesis is to appoint the significance of the billboard advertising under the conditions of the Czech Republic. Billboards are part of our life. We can see them wherever we go. They serve to promote a company and its product or service. Nowadays they are a very significant medium. This bachelor’s thesis is focused on the development of the billboard advertising itself …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/va08f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2009
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Využití motivu strachu v televizní a billboardové reklamě. Analýza konkrétní marketingové komunikace.
Tomáš Löbl -
Vizuální smog a venkovní reklama se zaměřením na billboardy ve vybraných částech města Brna
Adéla Šnajdrová -
Marketingová komunikačná kampaň na sociálnych sieťach pre vybranú organizáciu
Petra Kozolková -
Interaction of AMF and vegetable crops
Kampan Rajeshkumar Soni -
Nízkorozpočtová komunikační kampaň
Jiří Vanke -
Vedení účetnictví podle zákona o volbě prezidenta republiky pro volební kampaň v letech 2017 / 2018 a jeho srovnání s pravidly pro kampaň z let 2012 /2013 a s pravidly ostatních středoevropských zemí
Pavel Galuška -
Marketingová kampaň pro neziskovou organizaci za využití influencer marketingu
Kateřina Jeništová -
Permanentní kampaň a její vymezení vzhledem k volební kampani
Pavla Janulíková