Ing. Jitka Hnízdilová

Bakalářská práce

Vývoj billboardové reklamy v ČR po roce 1990

The Development of Billboard Advertising in the Czech Republic after the Year 1990
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je určit význam billboardové reklamy v podmínkách České republiky. Billboardy jsou součástí našeho života. Vidíme je na každém kroku. Slouží k propagaci firmy a jejího výrobku či služby. Jsou velmi významným médiem dnešní doby. Tato práce je zaměřena na samotný vývoj billboardové reklamy, na způsoby měření její účinnosti a výzkum. Dále je věnována pozornost novým druhům …více
Abstract:
The objective of the bachelor’s thesis is to appoint the significance of the billboard advertising under the conditions of the Czech Republic. Billboards are part of our life. We can see them wherever we go. They serve to promote a company and its product or service. Nowadays they are a very significant medium. This bachelor’s thesis is focused on the development of the billboard advertising itself …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2009
  • Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní