Média s místní a regionální působností ve vzahu k municipalitám v okrese Most – Ing. Sandra Veverková
Ing. Sandra Veverková
Bakalářská práce
Média s místní a regionální působností ve vzahu k municipalitám v okrese Most
Media with local and regional scope in relation to Distric Mosts municipalities
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá působností regionálních a místních médií v okrese Most k municipalitám v této oblasti. Zvláště pak se zaměřuje na význam tisku pro propagaci a medializaci stanovených cílů obecních úřadů. Pro dané téma jsou stanoveny dvě hypotézy. Hypotéza 1: novináři jsou pro samosprávy nezbytnou součástí k vytvoření a udržování jejich pozitivního obrazu. Hypotéza 2: novináři předkládají …víceAbstract:
Diese Bechelorarbeit beschäftigt sich mit der Medienkraft in der Region und in der Stadt Most zu Munizipalität in diesem Gebiet. Vorallem richtet sich auf die Pressebedeutung für die Werbung und Medialisierung der bestimmten Ziele der Behörden. Es wurden zwei Hypothesen festgestellt. Hypothese 1: Die Journalisten sind ein unvermeidbarer Teil der Behörden. Sie bilden und unterhalten das positive Bild …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/c7a1m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2011
- Vedoucí: PaedDr. Václav Netolický
- Oponent: Ing. Dobroslava Vodrášková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa
Práce na příbuzné téma
-
Public relations jako nástroj firem na budování pozitivního veřejného mínění
Hana Chmelíková -
Public Relations jako možný prostředek k manipulace s veřejným míněním
Petr Šťastný -
Public relations vybrané neziskové organizace
Veronika Hašková -
Public relations vybrané neziskové organizace
Adam Rapák -
Public relations jako nástroj ovlivňování veřejného mínění
Ondřej ZAPSKÝ -
Public relations a politické strany
David Janda -
Návrh Public Relations pro společnost ŠKODA PARS a.s. (skupina ŠKODA GROUP)
Zdeněk Šlésinger -
Činnosti a nástroje public relations
Monika Martínková