Získávání externích finančních zdrojů v malých a středních podnicích – Eva Mikuličková
Eva Mikuličková
Bakalářská práce
Získávání externích finančních zdrojů v malých a středních podnicích
Acquisition of external financial resources in small and medium-sized enterprises
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá získáváním externích finančních zdrojů v malých a středních podnicích. Cílem bakalářské práce je na základě konzultací s relationship manažery zjistiti parametry, které jsou rozhodující pro získání ex-terních finančních zdrojů v malých a středních podnicích v České republice. Dílčím cílem bude určení výhod a nevýhod získávání externích finančních zdrojů na ban-kovním a trhu …víceAbstract:
This bachelor thesis analyses the acquisition of external financial resources in small and medium enterprises. The aim of the bachelor thesis is to find out the parameters that are decisive for acquiring external financial resources in SMEs in the Czech Republic, based on consultations with the relationship manager. The partial aim will be to identify the advantages and disadvantages in acquiring external …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Soňa Kukučková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Specifics of governance model in small and medium sized companies
Kristina Palakhova -
Specifics of governance model in small and medium sized companies
Nurzhan Bekishev -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises(SME)
Viktor Terez -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Electronic Marketing in Small and Medium Sized Enterprises (SME)
Ilie Nejdanov -
The European Union support tools and their impact on the Small and Medium-sized Enterprises in Czech and Slovak Republic
Kristína Srdošová -
Economic Development and Small-Medium-Sized enterprises: A study in the Caucasus region
Eshkin IBRAGIMOV