Vztah mezi používáním smartphonů a školní úspěšností u dětí mladšího školního věku. – Tereza PARTSCHOVÁ
Tereza PARTSCHOVÁ
Bakalářská práce
Vztah mezi používáním smartphonů a školní úspěšností u dětí mladšího školního věku.
The relationship between smartphone use and school achievement in younger school-age children.
Anotace:
Hlavním cílem této práce je zjistit, zda existuje souvislost mezi mírou používání smartphonů a školní úspěšností u dětí mladšího školního věku. Byl zvolen kvantitativní výzkumný design. Ke zjišťování míry používání smartphonů jsem použila upravenou českou verzi dotazníku CIUS (The Compulsive Internet Use Scale), školní úspěšnost jsem zjišťovala pomocí pololetních známek z českého jazyka, anglického …víceAbstract:
The main aim of this study was to examine whether there is a relationship between the extent of smartphone usage and academic achievement in younger school-aged children. A quantitative research design was chosen. To assess the extent of smartphone usage, I utilized a modified Czech version of the CIUS questionnaire (The Compulsive Internet Use Scale), and academic achievement was assessed based on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Ivana Poledňová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PARTSCHOVÁ, Tereza. Vztah mezi používáním smartphonů a školní úspěšností u dětí mladšího školního věku.. Ostrava, 2024. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Sociální sítě v souvislosti s problematickým užíváním smartphonu a mírou deprese u dětí staršího školního věku
Zuzana Dospivová -
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ