Nástroje politického marketingu v kampani České pirátské strany – Mgr. Vendula Nekudová
Mgr. Vendula Nekudová
Bakalářská práce
Nástroje politického marketingu v kampani České pirátské strany
Political Marketing Tools in the Campaign of the Czech Pirate Party
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu komunikace České pirátské strany na sociálních sítích Facebook a YouTube v předvolebním období roku 2013. Teoretická část práce se soustřeďuje na základní pojmy politického marketingu a fenomén nových médií. Cílem empirické části práce je zodpovědět, jaké nástroje sociálních sítí Piráti ke komunikaci využívali a jaký byl obsah jejich komunikace. Otázky jsou zodpovězeny …víceAbstract:
The Bachelor thesis is focused on the analysis of communication that was used by the Czech Pirate Party at social networks Facebook and Youtube in the pre-election period of 2013. The theoretical part of this thesis concentrates on the basic concepts of political marketing and the phenomenon of new media. The aim of the empirical part is to find out which instruments of social networks were used during …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/r5fyl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2014
- Vedoucí: Mgr. Otto Eibl, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Alena Macková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Specifika komunikace v prostředí on-line pc her
Nikola Trunečková -
Distanční psychologické intervence, psychologické působení bez osobního kontaktu, tzv. „on-line testování“
Radka Žáková -
SWOT analýza a její on-line video tutoriály
Kristýna Hluchá -
On-line marketingová komunikační strategie
Vendula Wiedermannova -
Power of media in political communication
Rysbek Konysbayev -
Communication Strategy as a component of Silvio Berlusconi's political marketing
Nicoll Marucciová -
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol -
Politický marketing víťazov a porazených - medzinárodná komparácia
Lucia Szabóová