Ing. Jiří Gabriel

Bachelor's thesis

Uvedení nového produktu společnosti ELEKTA, s.r.o. na trh

Launch of new product of company ELEKTA, Ltd. on the market
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá návrhem postupu uvedení nového produktu v konkrétní společnosti na trh. Teoretická část práce vymezuje stěžejní poznatky marketingových strategií a marketingového procesu, které se k danému tématu vztahují. Praktická část je zaměřena na zhodnocení stávající tržní a produktové situace konkrétního podniku, analýzu vnějšího prostředí a ekonomickou analýzu. Následně je navrhnuto …more
Abstract:
Bachelor thesis deales with the proposal process of a new product in a specific company on the market. The theoretical part defines the fundemantal knowledge of marketing strategies and marketing process which is related to the topic. The practical part is focused on the evaluation of the current market and product situation specific company, analysis of external environment and economic analysis. …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 5. 2015
  • Supervisor: Ing. Klára Mrkosová
  • Reader: Ing. Štěpán Bogdanič

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting