Uživatelské hodnocení a jeho vliv na návštěvnost hotelu – Bc. Iva Kmošková
Bc. Iva Kmošková
Diplomová práce
Uživatelské hodnocení a jeho vliv na návštěvnost hotelu
User references and their impact on hotel visit rate
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá vlivem recenzí na hotely a jejich návštěvnost. Pomocí dotazníkového šetření byly zkoumány faktory, které nejvíce ovlivňují spotřebitelské rozhodování při výběru ubytování. Dále byla zkoumána role internetu, především cestovatelských platforem, které se na internetu vyskytují. Zkoumán byl i celkový postoj respondentů k recenzím a k jejich udělování. Dotazník byl v tištěné …víceAbstract:
The thesis is focused on the impact of customer reviews on hotels and hotel’s occupancy. The questionnaire was printed and given to hotel guests when they were checking out of the hotel. The questionnaire was focusing on consumer behaviour such as crucial factors considered when choosing a hotel, the role of the internet and more precisely travel platforms on the internet. In general, the relation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 11. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. Ing. Ivana Tichá, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva