Uživatelské hodnocení a jeho vliv na návštěvnost hotelu – Bc. Iva Kmošková
Bc. Iva Kmošková
Master's thesis
Uživatelské hodnocení a jeho vliv na návštěvnost hotelu
User references and their impact on hotel visit rate
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá vlivem recenzí na hotely a jejich návštěvnost. Pomocí dotazníkového šetření byly zkoumány faktory, které nejvíce ovlivňují spotřebitelské rozhodování při výběru ubytování. Dále byla zkoumána role internetu, především cestovatelských platforem, které se na internetu vyskytují. Zkoumán byl i celkový postoj respondentů k recenzím a k jejich udělování. Dotazník byl v tištěné …moreAbstract:
The thesis is focused on the impact of customer reviews on hotels and hotel’s occupancy. The questionnaire was printed and given to hotel guests when they were checking out of the hotel. The questionnaire was focusing on consumer behaviour such as crucial factors considered when choosing a hotel, the role of the internet and more precisely travel platforms on the internet. In general, the relation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 11. 2019
Thesis defence
- Supervisor: prof. Ing. Ivana Tichá, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KMOŠKOVÁ, Iva. \textit{Uživatelské hodnocení a jeho vliv na návštěvnost hotelu}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2019. Available from: https://theses.cz/id/a8ppgl/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights