Návrh strategického přístupu k zákaznickým segmentům vybrané společnosti. – Marcela Smolíková
Marcela Smolíková
Bachelor's thesis
Návrh strategického přístupu k zákaznickým segmentům vybrané společnosti.
Anotácia:
Tato bakalářská práce je věnována návrhu strategického přístupu k zákaznickým segmentům společnosti 2VV, spol. s r. o. Zahrnuje teoretické vymezení pojmů, představení společnosti, její situační analýzu a segmentaci zákazníků. Na základě zjištěných skutečností je zpracován návrh strategie přístupu k jednotlivým segmentům.Abstract:
The Bachelor thesis deals with the concept of the strategic approach to customer segments at 2VV, spol. s r. o. It includes the teoretic terms definition, the company introduction, its situation analysis and customer segmentation. The thesis focuses on the concept of strategic approach to the particular customer segments based on the made analysis.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 8. 2016
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SMOLÍKOVÁ, Marcela. \textit{Návrh strategického přístupu k zákaznickým segmentům vybrané společnosti.}. Online. Bakalárska práca. Pardubice: Univerzita Pardubice, Faculty of Economics and Administration. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/a8u26k/.
Jak správně citovat práci
Smolíková, Marcela. Návrh strategického přístupu k zákaznickým segmentům vybrané společnosti.. Pardubice, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Enterprise Management
Práce na příbuzné téma
-
Model zákaznické segmentace vybraného podniku
Dilyara Asmatulayeva -
Model zákaznické segmentace vybraného podniku na trzích B2B
Martina Horáčková -
Model zákaznické segmentace vybraného podniku
Jakub Lustyk -
Senioři a zdravý životní styl: segmentace a aplikace brandingu veřejného zdraví
Michal Kouřil -
Marketingová situační analýza Státního zámku Dačice jako podklad návrhu budoucí strategie
Eliška Pravencová -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Lenka Velíšková -
Analýza konkurence na trhu telekomunikací v České republice
Andrea Žižková -
Analýza konkurence na vybraném B2B trhu
Ondřej Kantner