Postavení vlastních značek obchodního řetězce – Jakub LHOTÁK
Jakub LHOTÁK
Bakalářská práce
Postavení vlastních značek obchodního řetězce
Market position of a private label
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá postavením privátní značky na trhu. Hlavní cílem této práce je zjistit pohled spotřebitelů na privátní značku vybraného maloobchodního řetězce v České republice. Teoretická část se zaměřuje na pojem značka a jak je definován. Práce se dále zaměřuje na charakteristiku spotřebitelů a marketingový výzkum. V praktické části byl využit marketingový průzkum. Bylo provedeno dotazníkové …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the position of a private label on the market. The main aim of this thesis is to find out the view of consumers on the private label of a selected retail chain in the Czech Republic. The theoretical part focus on the concept of brand and how it is defined. The work also focuses on consumer characteristics and marketing research. In the practical part, a marketing survey …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Šalamoun
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LHOTÁK, Jakub. Postavení vlastních značek obchodního řetězce. České Budějovice, 2022. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingová komunikace maloobchodní sítě COOP a návrh nových forem marketingové komunikace pro značku COOP
Jan Špetla -
Marketingová komunikace vybraného maloobchodního řetězce
Michaela Juhaňáková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Radek Hubka -
Marketingový mix maloobchodního řetězce Barvy-laky komplet
Lukáš PECH -
Úloha maloobchodní značky v marketingové komunikaci obchodní firmy
Lenka Schettlová -
Vybrané privátní značky prodávané maloobchodními řetězci
Anna Volfová -
Privátní značky v retailu
Michaela Dytrtová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Bulánová, L.
20. 4. 2022