Působení značky z pohledu psychologie – Markéta Němečková
Markéta Němečková
Bakalářská práce
Působení značky z pohledu psychologie
Brand Influence from the Perspective of Psychology
Anotace:
Tato práce se zabývá tématem působení značky na spotřebitele. Jedná se však o širokou oblast, proto je práce zaměřená na specifickou část, a to působení značky fotbalového klubu na jeho fanoušky. V teoretické části jsou popsány marketingové pojmy jako je image organizace, brand management nebo nákupní chování, které s tématem úzce souvisí. Hlavním cílem práce je zjistit, jak moc jsou fanoušci ovlivnitelní …víceAbstract:
This thesis deals with the topic of branding on the consumer. However, this is a wide area, and this work is focused on a specific part, namely the influence of the football club's brand on its fans. In the theoretical part, marketing concepts such as organization image, brand management, or shopping behavior are closely related. The main aim of the thesis is to find out how much the fans are influenced …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ljw3o/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing ve sportu
Helena Witczaková -
Marketing ve sportu
Dmitry Zakharov -
Marketing ve sportu
Tomáš Půlpán -
Marketing ve sportu
Alexander Murad Babaev -
Marketing ve sportu
Barbora Machuldová -
Marketing ve sportu
Karlovský Karlovský -
Marketing ve sportu
Nikola Šeráková -
Marketing ve sportu
Robert KALA