Markéta Němečková

Bakalářská práce

Působení značky z pohledu psychologie

Brand Influence from the Perspective of Psychology
Anotace:
Tato práce se zabývá tématem působení značky na spotřebitele. Jedná se však o širokou oblast, proto je práce zaměřená na specifickou část, a to působení značky fotbalového klubu na jeho fanoušky. V teoretické části jsou popsány marketingové pojmy jako je image organizace, brand management nebo nákupní chování, které s tématem úzce souvisí. Hlavním cílem práce je zjistit, jak moc jsou fanoušci ovlivnitelní …více
Abstract:
This thesis deals with the topic of branding on the consumer. However, this is a wide area, and this work is focused on a specific part, namely the influence of the football club's brand on its fans. In the theoretical part, marketing concepts such as organization image, brand management, or shopping behavior are closely related. The main aim of the thesis is to find out how much the fans are influenced …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
  • Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace

Práce na příbuzné téma

Všechny práce