Rozvoj cestovního ruchu tělesně postižených v destinaci Znojmo – Martin Krehlik
Martin Krehlik
Bakalářská práce
Rozvoj cestovního ruchu tělesně postižených v destinaci Znojmo
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je návrh rozvoje cestovního ruchu v destinaci Znojmo zaměřený na tělesně postižené osoby. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část vysvětluje a popisuje pojmy, které souvisí s tématem. Jsou to pojmy jako trh a jeho segmentace, cestovní ruch, marketing v cestovním ruchu, destinace, SWOT analýza atd. V praktické části jsou uvedeny a zpracovány …víceAbstract:
The subject of this thesis is the design development of tourism in the destination of Znojmo aimed at handicapped people. The work is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part explains and describes the concepts that relate to the topic. They are the concepts such as market and its segmentation, travel industry, destination, SWOT anylysis and so on. In the therotetical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012
Identifikátor:
http://theses.cz/id/a8zvbz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KREHLIK, Martin. \textit{Rozvoj cestovního ruchu tělesně postižených v destinaci Znojmo}. Online. Bakalářská práce. Znojmo: Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o., Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/a8zvbz/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing lázeňských zařízení v České republice a v zahraničí - komparativní analýza
Polyna Sysoeva -
Sociální marketing v cestovním ruchu v regionu Beskydy
Sandra Khazri -
Sociální marketing v cestovním ruchu ve vybraném regionu
Vendula Hartvichová -
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
Sociální marketing v cestovním ruchu - analýza regionu
Richard Kubus -
Dopady nařízení vlády v rámci „covid“ na cestovní ruch v Karlových Varech a využití marketingu k jeho znovuzrození
Klára Chorvatová -
Influencer marketing v rámci propagace destinace v cestovním ruchu
Veronika Rozumová -
Hotelový marketing v lázeňském cestovním ruchu
Veronika Urbánková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Krehlik, M.
30. 4. 2012