Analýza mediálních výstupů Galerie Rudolfinum a Národní galerie v Praze na příkladu dvou výstavních projektů – Anna Roubíčková
Anna Roubíčková
Bachelor's thesis
Analýza mediálních výstupů Galerie Rudolfinum a Národní galerie v Praze na příkladu dvou výstavních projektů
The analysis of media outputs of Galerie Rudolfinum and National Gallery in Prague on example of two exhibition projects
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou mediální prezentace výstav výtvarného umění. Jejím cílem je analýza, hodnocení a komparace mediální prezentace dvou výstavních projektů -- "Beyond Reality, British Painting Today" v Galerii Rudolfinum a "František Kupka. Cesta k Amorfě. Kupkovy salony 1899--1913" v Národní galerii v Praze proběhnuvších na přelomu let 2012 a 2013. V teoretické části se věnuje …moreAbstract:
The thesis is focused on the media presentation of art exhibitions. Its aim is the analysis, evaluation and comparison of media presentation of two exhibition projects -- "Beyond Reality, British Painting Today" at Galerie Rudolfinum and "František Kupka. The Road to Amorpha. Kupka's Salons 1899--1913" at the National Gallery in Prague that took place at the turn of years 2012 and 2013. The theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 12. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/66519
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2013
- Supervisor: Mario Kubaš
- Reader: Barbara Hucková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ROUBÍČKOVÁ, Anna. \textit{Analýza mediálních výstupů Galerie Rudolfinum a~Národní galerie v Praze na příkladu dvou výstavních projektů}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2012. Available from: https://theses.cz/id/a9fh2n/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/66519
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management
Theses on a related topic
-
The role of new media in a modern marketing communication
Anne-Charlotte Andrieux -
Současná transformace Národní galerie Praha do on-line modu
Filip Souš -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Mediální obraz Národní galerie Praha od roku 2014 do současnosti
Michaela Figalová -
Muzeum branding: případové studie Národní galerie Praha, Dům umění Brno a Západočeskou galerii v Plzni
Barbora Doubková -
Analýza mediálních výstupů Galerie Rudolfinum a Národní galerie v Praze na příkladu dvou výstavních projektů
Anna Roubíčková -
Grand Opening jako součást PR aktivit Národní galerie Praha
Anna Stránská -
Porovnání strategie marketingové komunikace na sociálních sítích Národní galerie v Praze s vybranými benchmarky
Anna Khudyakova