Pedagogický přístup k dítěti s ADHD - reflexe vlastní zkušenosti – Martina DAŇKOVÁ
Martina DAŇKOVÁ
Diplomová práce
Pedagogický přístup k dítěti s ADHD - reflexe vlastní zkušenosti
Pedagogical approach to ADHD children - reflection of personal experience
Anotace:
V této diplomové práci se zabývám pedagogickým přístupem k žáku se syndromem ADHD. Zaměřuji se na konkrétního žáka, se kterým jsem pracovala. Tuto vlastní zkušenost z praxe považuji za cennou a nevšední. Proto bych ráda touto prací vyjádřila závažnost pedagogického přístupu k dítěti s ADHD. Výzkumný problém tedy vznikl z vlastní praxe při přímé konfrontaci s žákem. V teoretické části se budu zabývat …víceAbstract:
In this Master Thesis, I inquire into pedagogical approach towards a child with ADHD syndrome. I focus on one specific child that I previously worked with. I consider this personal experience as valuable and uncommon. That is reason I would like to express the gravity of pedagogical approach towards an ADHD child. The research problem originates from my own practice and a direct confrontation with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 1. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Josef Nota, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DAŇKOVÁ, Martina. \textit{Pedagogický přístup k dítěti s ADHD - reflexe vlastní zkušenosti}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/a9ionk/.
Jak správně citovat práci
DAŇKOVÁ, Martina. Pedagogický přístup k dítěti s ADHD - reflexe vlastní zkušenosti. Č. Budějovice, 2018. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Lived experiences of students with ADHD, parents of students with ADHD, and teachers of students with ADHD with factors that support school inclusion and functioning of students with ADHD
Růžena KRTKOVÁ RUDNICKÁ -
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Adolescent s lehkou mentální retardací a poruchou pozornosti s hyperaktivitou
Zuzana Štučková -
Děti s poruchou pozornosti s hyperaktivitou v mateřských školách
Tereza Francová -
Jedinec s poruchou pozornosti spojenou s hyperaktivitou
Silvie Hyková -
Cílená pohybová intervence pro dítě předškolního věku s poruchou pozornosti spojenou s hyperaktivitou
Lucie HAMERNÍKOVÁ -
Vzdělávání žáků s poruchou pozornosti spojenou s hyperaktivitou
Ivana Tesařová -
Žáci se syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou v prostředí běžných základních škol
František Pažourek
Název
Vložil
Vloženo
Práva