Nové formy marketingové komunikace na B2C trzích – Aneta Jakubův
Aneta Jakubův
Bachelor's thesis
Nové formy marketingové komunikace na B2C trzích
New forms of marketing communication in B2C market
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je vyhodnocení účinnosti marketingové komunikace firmy Centrum Stromovka prostřednictvím firmy Inveo.cz s. r. o. Teoretická část zahrnuje především úvod do dané problematiky, představení používaných a souvisejících marketingových pojmů a srovnání tradičních a nových forem marketingové komunikace. Úvod praktické části se zabývá představením firmy Centrum Stromovka a firmy …moreAbstract:
The aim of this bachelor's thesis is to evaluate the effectiveness of the marketing communication of the company Centrum Stromovka through the company Inveo.cz s. r. o. The theoretical part mainly includes an introduction to the issue, introduction of used and related marketing terms and comparison of traditional and new forms of marketing communication. The introduction of the practical part deals …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 3. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 15. 5. 2023
- Supervisor: Ing. Zdeněk Bednarčík, MBA Ph.D.
- Reader: Arnošt Traxler, Ing.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JAKUBŮV, Aneta. \textit{Nové formy marketingové komunikace na B2C trzích}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2023. Available from: https://theses.cz/id/a9jp58/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Screening and synthesis of new crystal forms of active pharmaceutical ingredients
Miloš Václavík -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová -
The Role of New Media in Marketing Communication
Nicola Naušová -
The role of New Media in a Modern Marketing Communication
Illia Bukhanets -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights