Nové formy marketingové komunikace na B2C trzích – Aneta Jakubův
Aneta Jakubův
Bakalářská práce
Nové formy marketingové komunikace na B2C trzích
New forms of marketing communication in B2C market
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je vyhodnocení účinnosti marketingové komunikace firmy Centrum Stromovka prostřednictvím firmy Inveo.cz s. r. o. Teoretická část zahrnuje především úvod do dané problematiky, představení používaných a souvisejících marketingových pojmů a srovnání tradičních a nových forem marketingové komunikace. Úvod praktické části se zabývá představením firmy Centrum Stromovka a firmy …víceAbstract:
The aim of this bachelor's thesis is to evaluate the effectiveness of the marketing communication of the company Centrum Stromovka through the company Inveo.cz s. r. o. The theoretical part mainly includes an introduction to the issue, introduction of used and related marketing terms and comparison of traditional and new forms of marketing communication. The introduction of the practical part deals …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 3. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 5. 2023
- Vedoucí: Ing. Zdeněk Bednarčík, MBA Ph.D.
- Oponent: Arnošt Traxler, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Screening and synthesis of new crystal forms of active pharmaceutical ingredients
Miloš Václavík -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová -
The Role of New Media in Marketing Communication
Nicola Naušová -
The role of New Media in a Modern Marketing Communication
Illia Bukhanets -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz
Název
Vložil
Vloženo
Práva