Propagační strategie vybraného podniku – Bc. Ivana Martínková
Bc. Ivana Martínková
Bakalářská práce
Propagační strategie vybraného podniku
Promotional strategiy of selected company
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je návrh nové propagační strategie. První část je zaměřená na teoretické poznatky vztahující se k řešenému problému, jako propagační strategie a její plánování, marketingová komunikace se zaměřením na internetovou marketingovou komunikaci. Ve druhé části je popsána metodika práce a třetí část je zaměřena na vlastní analýzu současné situace podniku. Ve čtvrté části je návrh …víceAbstract:
The subject of the bachelor thesis is a proposal of a new promotional strategy. The first part is focused on the theoretical knowledge related to the promotional strategy and planning, marketing communications and advertising with a focus on the internet. In the second part is the methodology of the thesis and the third part is focused on the analysis of the current situation of the company. The fourth …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/yorle/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2013
- Vedoucí: Ing. Martin Souček, Ph.D.
- Oponent: Ing. Alois Brázda, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová