Karolina Koutná

Bachelor's thesis

Sponzoring v Tanečním Sportu jako nástroj Marketingové Komunikace

Sponzorship in Dance Sport as tool of Marketing Communication
Abstract:
Tato bakalářská práce zkoumá jak je sponzoring důležitou součástí marketingové komunikace a v čem je pro sponzory přínosný. Zaměřuje se na to jak jsou podporovány taneční páry na území České republiky a proč jsou případně podporovány méně než jiné sporty. Teoretická část popisuje sponzoring, jeho formy, podstatou a vztahy mezi sponzorem a sponzorovaným objektem. Praktická část uvádí historii tanečního …more
Abstract:
This bachelor's thesis deals with the subject of sponsorship as an important part of marketing communication and the way it benefits the sponsors. It focuses on the support of dance partners in the Czech republic, and the reasons why dancing is supported less than other sports. The theoretical part defines sponsorship, its forms, its essence and the relations between sponsor and sponsored object. The …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Koutná, Karolina. Sponzoring v Tanečním Sportu jako nástroj Marketingové Komunikace. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications

Theses on a related topic

All theses