Sponzoring v Tanečním Sportu jako nástroj Marketingové Komunikace – Karolina Koutná
Karolina Koutná
Bachelor's thesis
Sponzoring v Tanečním Sportu jako nástroj Marketingové Komunikace
Sponzorship in Dance Sport as tool of Marketing Communication
Abstract:
Tato bakalářská práce zkoumá jak je sponzoring důležitou součástí marketingové komunikace a v čem je pro sponzory přínosný. Zaměřuje se na to jak jsou podporovány taneční páry na území České republiky a proč jsou případně podporovány méně než jiné sporty. Teoretická část popisuje sponzoring, jeho formy, podstatou a vztahy mezi sponzorem a sponzorovaným objektem. Praktická část uvádí historii tanečního …moreAbstract:
This bachelor's thesis deals with the subject of sponsorship as an important part of marketing communication and the way it benefits the sponsors. It focuses on the support of dance partners in the Czech republic, and the reasons why dancing is supported less than other sports. The theoretical part defines sponsorship, its forms, its essence and the relations between sponsor and sponsored object. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOUTNÁ, Karolina. \textit{Sponzoring v Tanečním Sportu jako nástroj Marketingové Komunikace}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2020. Available from: https://theses.cz/id/aa5ofn/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Koutná, Karolina. Sponzoring v Tanečním Sportu jako nástroj Marketingové Komunikace. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketing ve sportu
Helena Witczaková -
Marketing ve sportu
Dmitry Zakharov -
Marketing ve sportu
Tomáš Půlpán -
Marketing ve sportu
Alexander Murad Babaev -
Marketing ve sportu
Barbora Machuldová -
Marketing ve sportu
Karlovský Karlovský -
Marketing ve sportu
Nikola Šeráková -
Marketing ve sportu
Robert KALA