Koncepce CRM - moderního nástroje dialogu firmy se zákazníkem – Ing. Martin Fous
Ing. Martin Fous
Bakalářská práce
Koncepce CRM - moderního nástroje dialogu firmy se zákazníkem
The concept of CRM - a modern tool dialogue with the customer company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá komplexním systémem procesů pro řízení vztahů se zákazníky. Popisuje jak současný model řízení vztahů se zákazníky ve firmě, tak dílčí procesy, které pomáhají udržovat dlouhodobou spokojenost a loajalitu zákazníků. Konkrétně je v této práci popsán moderní přístup k řízení vztahů se zákazníky, principy účetních a ekonomických odhadů rentability vztahů, přístupy k vyhodnocování …víceAbstract:
This bachelor thesis discusses complex systems used in customer relationship management (CRM). It describes the present model of customer relationship management as well as partial CRM processes used to maintain long-term customer loyalty and satisfaction. Furthermore, the thesis elaborates on topics including modern approach to CRM, underlying principles of accounting and economical profitability …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/i9spf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová