Analýza komunikační schopnosti u žáků s lehkým mentálním postižením – Bc. Eva Šefčíková
Bc. Eva Šefčíková
Master's thesis
Analýza komunikační schopnosti u žáků s lehkým mentálním postižením
Analysis of the communication skills of students with mild mental disabilities
Abstract:
Cílem diplomové práce bylo analyzovat úroveň komunikačních schopností u žáků s lehkým mentálním postižením na prvním stupni základní školy praktické a běžné základní školy. Teoretická část je rozdělena do do tří částí, z nichž se každá z nich věnuje určité problematice. První kapitola se zabývá problematikou komunikace, narušené komunikační schopnosti a specifikou žáka mladšího školního věku. Další …moreAbstract:
The aim of this thesis was to analyze the level of communication skills for pupils with mild mental disabilities in primary schools a practical and common elementary school. The theoretical part is divided into three parts, of which each is dedicated to a specific topic. The first chapter deals with communication, impaired communication skills and the specifics of a child under school age. The next …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2013
Identifier:
https://is.muni.cz/th/rb7wx/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 5. 2013
- Supervisor: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
- Reader: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education for Teachers
Theses on a related topic
-
Projevy náročného a problémového chování u studentek se sníženou kognitivní schopností (lehké a středně těžké mentální postižení)
Petra NOVÁKOVÁ -
Soužití dětí s lehkým mentálním postižením s dětmi bez mentálního postižení v dětském domově
Soňa Opelková -
Přínos chráněného bydlení u osob s lehkým mentálním postižením a středně těžkým mentálním postižením
Lucie Pilařová -
Narušený vývoj řeči u dětí v běžné mateřské škole
Ivana Prudká -
Narušený vývoj řeči u dětí předškolního věku
Jana Slezáková -
Specificky narušený vývoj řeči z pohledu klinického logopeda
Barbora Valchářová -
Specificky narušený vývoj řeči z pohledu ruské logopedické praxe
Radka Tumová -
Vliv bilingválního vzdělávání na vývoj řeči dětí předškolního věku z česky mluvících rodin
Michaela Marešová