Daniel Zrůst
Master's thesis
Online marketing
Online Marketing
Anotácia:
Cílem diplomové práce je zhodnotit pay per click online marketing jako vhodný marketingový nástroj pro podporu prodeje a distribuce vybraného produktu. Čtenář je seznámen se základními pojmy, metrikami a pravidly fungování pay per click kampaní. V obecné rovině je nastíněn i význam internetu na ekonomiku. V druhé polovině práce pak jsou tyto poznatky aplikovány prostřednictvím analýzy jednotlivých …viacAbstract:
The aim of this thesis is to evaluate pay per click marketing as suitable marketing tool for promotion and distribution of a given product. The paper describes basic vocabulary related to PPC advertising, common metrics, tools used by online marketers, and logic of running PPC campaigns. The paper also tries to quantify impact of Internet on economies. The second part applies the theory to analysis …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 9. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44547
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2015
- Vedúci: Jiří Zeman
- Oponent: Alena Filipová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44547
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Online Marketing Focused on Google Adwords and Facebook - Eshop Yapko.cz Case Study
Duc Hoang Do -
Online marketing vybrané firmy
Tomáš Hloušek -
Efektivita online marketingu malé firmy
Mikuláš Hrubý -
Online marketing analytics tools
Daria Schmidt -
Využívání Google Analytics pro marketing firmy
Barbora Zemanová -
Advertising in Google AdWords as a Part of On-line Marketing
Vadim Kryuchkov -
Vztah PPC reklamy a tržeb e-shopů
Tomáš Bosák -
Nastavení a vyhodnocení PPC kampaně
Jiří Procházka